Haley Sunbear

Åker till Santorini ♥
Imorgon åker jag iväg till Santorini ♥ Ida Youngstar kommer sköta mina hästar och jag har gett Melissa Silverforce mina uppgifter också, för hon ska få tävla championat på min när jag är borta :) 
 
Som ni nog fattar så ska SC inte röras, jsen får ni köpa mat eller hästskor för, haha. Och skötsel varje dag, om ni skriver i chatten skriver ni vem det är som skriver, tävlingskläderna ligger längst ner i ryggan, AAE uppdrag (endast blåa) ska göras, och även nya blåa uppdrag om det kommer några. Gula gör jag själv när jag kommer hem. Rota runt i garderoben får ni göra om ni vill :D Minitrouble ska levlas om man orkar, när han är klar är det Sapphireghost som ska levlas, men bara om du orkar Idis :)! Men ni vet ju vad som gäller :p Fiska får du också göra Ida :) ^^ Vi ses nig redan den femte juli en snabbis då jag måste kolla en grej på datorn! Annars ses vi den 15 juli :) Puss ♥
#1 - Ida Youngstar

Klart jag kommer göra så mycket jag kan Ley :)

Svar: Aw <3
Klara Lundström

#2 - Bethany Mountainstone

haha, Jag loggar in där ja ;)

Svar: Haha ;))
Klara Lundström